Home / Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

Mi történik árajánlat kérése után?

Kapsz egy e-mailt, ami tartalmazza az általad kiválasztott termékek listáját, darabszámát, az előzetesen kalkulált árat. Ezután, kollégánk 48 órán belül felveszi veled a kapcsolatot, hogy megbeszéljétek az esetlegesen felmerülő plusz kedvezményeket/költségeket/szállítási időpontot/pontos címet, egyéb információkat.

Mennyi a rendelési minimum?

Természetesen mi is csak annyit tudunk rendelni az egyes termékekből amennyit a gyár minimálisan rendelni enged (ez általában minimum 1 raklap). A szállítási díj természetesen sokban függ a rendelés mértékétől.

Hogy zajlik a megrendelés?

Az árajánlatkérés után 48 órán belül kollégánk felhív és lehetőség szerint ad egy még kedvezőbb ajánlatot. Ha az ajánlat megfelel, akkor küldünk Neked egy díjbekérőt, amit ha elutalsz a bankszámlánkra, akkor elindítjuk a megrendelésed.

Hogy történik a kiszállítás?

Természetesen igyekszünk minden igényt a lehető leghamarabb kielégíteni. Cégünk 3 billenőplatós autóval rendelkezik, melyekből 2 önrakodós is. A legkisebb 9,5 tonnás (kb. 4 raklap szállítására alkalmas), a középső 18 tonnás (kb. 10 raklap szállítására alkalmas), a legnagyobb pedig 40 tonnás (kb. 20-22 raklap szállítására alkalmas). Azonban, ha kedvezőbb a gyári fuvardíj az általunk kalkuláltnál, akkor a gyárból közvetlenül megy az áru.

Le is daruzzák a megrendelt termékeket?

Igen, van erre lehetőség. Ennek a szolgáltatásnak az ára attól függ, hogy éppen mi visszük helyszínre az árut, vagy gyárból közvetlenül történik a kiszállítás. A daruzási szolgáltatás az autó mellé történő lepakolást jelenti. Kérlek, ezt tartsd szem előtt!

Mit tartalmaz az „általános logisztikai díj”?

Általános Logisztikai Díj: az áruk megadott megrendelés szerinti kigyűjtése és összeválogatása (komissiózás) költségeit, a csomagolási díjat, a raklap betétdíját, a biztonságos és sérülésmentes szállításhoz szükséges egyéb járulékos költségeket tartalmazza. Ebből a díjból visszajár a raklapok betétdíja (termékenként változó), ha azokat 6 hónapon belül, számlával együtt, sértetlenül visszaszállítod telephelyünkre.

Miért kell kifizetnem a raklap betét díjat, raklap használati díjat, csomagolási díjat?

A raklap betétdíj, és a csomagolási díj biztosítja azt, hogy a megrendelt termékek sérülésmentesen eljussanak Hozzád! A raklap használati díja, pedig a raklapok kopása végett adódó költség. Ha a raklapokat 6 hónapon belül, számlával együtt, sértetlenül visszaszállítod a telephelyünkre, akkor a teljes raklap betétdíjat visszaadjuk, vagy levásárolhatod.

A megrendelt áru drágább, mint a készleten tartott termékek?

Ez mennyiségfüggő. Amikor magunknak rendelünk a telephelyünkre árut, akkor mi mindig törekszünk a lehető legmagasabb árengedményt nyújtó sávot elérni. Ebből adódhat némi eltérés, de minden esetben arra törekszünk, hogy kölcsönösen jól járjon mindenki!

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt áru?

Ez sok mindentől függ. Van-e a gyárban/nálunk raktárkészleten? Ha nincs, akkor mikor gyárt? Mennyire vannak leterhelve a gyári fuvareszközök, saját fuvareszközeink, és még sorolhatnánk tovább. De ne aggódj, kollégánk hívásakor már minden szükséges információnak a birtokában lesz.

Nem találom azt a terméket, amit keresek. Kérhetek árajánlatot?

Természetesen! Kapcsolatban állunk szinte az összes Magyarországon található gyártóval. Írd meg, mire lenne szükséged pontosan. 48 órán belül értesítünk, hogy mire jutottunk.

Van lehetőség személyes konzultációra?

Van! :) Egyeztess időpontot kollégánkkal és várunk üzletünkben: 4300. Nyírbátor, Császári u. 77.

Személyesen is átvehetem a termékeket?

Igen! Raktárkészleten lévő termékeinket azonnal átveheted üzletünkben, illetve ha te szeretnéd hazavinni/hazavitetni a megvásárolt termékeket, akkor azt is megteheted.

Kivitelezéssel is foglalkoznak?

Nem, mi csak a termékek értékesítésében veszünk részt. Sok embert ismerünk, köztük rengeteg mestert is a környékünkön. Szívesen ajánlunk Neked mestereket, de az ő kapacitásukat nem ismerjük, nem tudjuk mennyire vannak „tele” munkával.

Megmaradt egy pár termékem és már nem tudom felhasználni. Visszaveszitek?

Nem. De, ha olyan termékeket hozol vissza sértetlenül, bontatlanul, amiket raktárkészleten tartunk, akkor azok árát teljes mértékben levásárolhatod.

Meggondoltam magam, és más terméket szeretnék vásárolni. Mi a teendő?

Hívd kollégánkat minél hamarabb, hogy módosítani tudjon a megrendelésen. Ez esetben mindenképp visszahívunk és tájékoztatunk, hogy sikerült-e a módosítás, vagy sem. Vedd figyelembe, hogy sajnos akkor már nem tudunk módosítani, ha az autón van az áru.

Oldalunk cookie-kat használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close